Hitro posojilo

Mobilna banka številka 1 v Sloveniji. Hitri kredit in posojilo v 15-ih minutah od uspešne oddaje vloge!

Kakšen znesek potrebujete?

500 € 4000 €
  • Znesek Kesh Limita €  2.000,00
  • Skupni stroški Kesh Limita € 
  • Efektivna obrestna mera (EOM) %
  • Povprečni dnevni stroški Kesh Limita € 
  • Minimalni mesečni znesek poplačila € 
  • Obrestna mera (nominalna obrestna mera) 4.90%
Primer kredita : Za kredit v višini 1.000,00 EUR, ki se črpa v enkratnem znesku, s spremenljivo nominalno obrestno mero 4,9% na leto v višini 26,54 EUR, nadomestilom za storitve v višini 222,98 EUR, naročnino v višini 12,00 EUR in nadomestilom za črpanje v višini 50,00 EUR, je skupni znesek, ki ga mora plačati kreditojemalec 1.311,52 EUR, če se odplačuje v 12 mesečnih obrokih 172,48 EUR, 119,05 EUR, 115,61 EUR, 112,17 EUR, 108,73 EUR, 105,30 EUR, 104,96 EUR, 101,52 EUR, 98,08 EUR, 94,64 EUR, 91,21 EUR, 87,77 EUR. EOM znaša 77,59%. Ta izračun je zgolj informativne narave in temelji na predpostavkah, veljavnih na dan tega informativnega izračuna, ki se lahko spremenijo in zato za banko niso zavezujoče. Spremenljiva obrestna mera, uporabljena v izračunu, je enaka vsoti vrednosti referenčne obrestne mere Evropske centralne banke za operacije glavnega refinanciranja (https://www.bsi.si/en/statistics/interest-rates/ecb-interest-rates), trenutno 2% in fiksnega pribitka 2,9%. V primeru povečanja vrednosti obrestne mere EC MRO in posledično kreditne obrestne mere se lahko znatno poveča tudi skupni znesek, ki ga mora plačati kreditojemalec.

Izračunajte vse stroške

S pomočjo kreditnega kalkulatorja si lahko izračunate vse stroške kredita in posojila, brez skrivanja v drobnem tisku.

Izpolnite vlogo preko spleta

Potrebno je vnesti vse zahtevane podatke in izpolniti vlogo. To običajno traja zgolj nekaj minut.

Počakajte na izplačilo

Že 15 minut po uspešno oddani vlogi lahko na svojem bančnem računu pričakujete izplačilo kredita.

Krediti po novem

Seveda, tukaj je pet podnaslovov na temo Krediti po novem:

V zadnjih letih so se posojilni trgi soočili z vrsto izzivov, ki so postopoma pripeljali do potrebe po preoblikovanju obstoječih regulativnih okvirjev. Z namenom zaščite potrošnikov in zagotavljanja bolj preglednega ter pravičnega finančnega okolja so uvedene nove regulative, ki pomembno vplivajo na področje kreditov.

Ena izmed ključnih sprememb, ki jo prinašajo te regulative, je večja transparentnost pri obrestnih merah in drugih stroških, povezanih s kreditiranjem. To pomeni, da bodo banke in druge finančne institucije morale jasno navesti vse stroške, povezane s krediti, preden se potrošnik odloči za najem posojila.

Poleg tega nove regulative postavljajo strožje pogoje glede preverjanja kreditne sposobnosti posojilojemalcev, kar lahko vpliva na dostopnost kreditov za določene skupine prebivalstva. Namen teh sprememb je zmanjšati tveganje prezadolženosti in zagotoviti, da si potrošniki ne izposojajo več, kot lahko dejansko odplačajo.

Prav tako bo večji poudarek na finančnem izobraževanju potrošnikov, da bi lažje razumeli pogoje kreditov in sprejemali bolj informirane finančne odločitve.

V kontekstu “Krediti po novem” bodo tudi finančne institucije morale prilagoditi svoje poslovne modele, da bi izpolnile zahteve novih regulativ. To vključuje razvoj novih produktov, ki bodo ustrezali spremenjenim pogojem, in uvedbo boljših sistemov za ocenjevanje kreditne sposobnosti.

Vendar pa te spremembe ne prinašajo le izzivov, temveč tudi priložnosti za finančne institucije, da pridobijo zaupanje potrošnikov z bolj etičnim in odgovornim poslovanjem.

Potrošniki bodo imeli boljši vpogled v svoje finančne možnosti, kar lahko vodi do bolj premišljenega zadolževanja in s tem stabilnejše gospodarske situacije na dolgi rok. Kljub temu bo uspeh teh sprememb v veliki meri odvisen od njihovega učinkovitega izvajanja in spremljanja v praksi. Prilagoditev novim pravilom bo zahtevala čas in vire, a dolgoročne koristi za vse akterje na trgu bodo neprecenljive.

Krediti po novem: Kaj prinašajo nove regulative za potrošnike?

Nedavne zakonodajne spremembe so korenito preoblikovale način, kako potrošniki dostopajo do kreditov. V prizadevanju za boljšo zaščito potrošnikov se nove regulative osredotočajo na večjo preglednost in dostopnost informacij. To pomeni, da morajo banke zdaj zagotavljati jasnejše informacije o obrestnih merah, stroških in pogojih kreditov, kar omogoča potrošnikom bolj informirane odločitve.

Ob tem so uvedeni tudi strožji kriteriji za ocenjevanje kreditne sposobnosti, kar naj bi zmanjšalo tveganje prezadolženosti posameznikov. Krediti po novem uvajajo tudi omejitve glede višine obrestnih mer in drugih stroškov, da bi preprečili nepoštene prakse na trgu. To je še posebej pomembno za ranljive skupine, ki so pogosto tarča pretiranih kreditnih pogojev.

Poleg tega nove regulative podpirajo finančno pismenost, s čimer spodbujajo potrošnike k boljšemu razumevanju finančnih produktov in posledic zadolževanja.

Vendar pa te spremembe prinašajo tudi izzive. Za nekatere potrošnike, zlasti tiste z nižjo kreditno sposobnostjo, lahko strožja pravila pomenijo otežen dostop do kreditov. Banke bodo morale prilagoditi svoje procese in ponuditi nove produkte, ki ustrezajo novim regulativnim zahtevam.

S tem se odpirajo nove poslovne priložnosti za finančne ustanove, ki bodo znale inovativno odgovoriti na te zahteve. Za potrošnike pa to pomeni, da bodo morali biti bolj ozaveščeni in previdni pri izbiri finančnih produktov, saj bo kljub večji preglednosti odločitev o najetju kredita ostala odgovornost posameznika. Na dolgi rok se pričakuje, da bodo te spremembe prispevale k bolj stabilnemu in poštenemu finančnemu trgu, kjer bo poudarek na dolgoročni finančni varnosti potrošnikov.

Raziskujemo, kako bodo nove zakonodajne spremembe vplivale na dostopnost in pogoje kreditov

Z uvedbo novih zakonodajnih sprememb se dostopnost do kreditov sooča s pomembnimi preobrati, ki bodo nedvomno vplivali na številne potrošnike in finančne institucije. Ena izmed ključnih sprememb je uvedba strožjih kriterijev za preverjanje kreditne sposobnosti, kar pomeni, da bodo morali posojilojemalci izpolnjevati bolj zahtevne pogoje, da bodo lahko pridobili kredit. To lahko vodi do zmanjšanja dostopnosti kreditov za nekatere skupine, predvsem za tiste, ki so že prej imeli težave z izpolnjevanjem obstoječih pogojev. Hkrati pa je novost zasnovana z namenom zmanjšanja tveganja prezadolženosti in zaščite potrošnikov pred previsokimi obremenitvami.

Krediti po novem prav tako poudarjajo potrebo po večji preglednosti pogojev najema, kar pomeni, da bodo finančne institucije morale potrošnikom predstaviti vse ključne informacije na bolj razumljiv in dostopen način.

To bo omogočilo bolj informirane odločitve, kar bo povečalo zaupanje potrošnikov v finančni sistem. Kljub temu bodo morali tisti, ki potrebujejo dostop do kreditov, pokazati večjo finančno disciplino in premišljenost pri najemanju posojil. Finančne institucije bodo morale prilagoditi svoje strategije, da bi lahko učinkovito delovale v novem regulativnem okolju.

Z zmanjšanjem tveganj pa se odpira tudi možnost za razvoj alternativnih finančnih produktov, ki bodo ustrezali novim potrebam trga. Na dolgi rok se pričakuje, da bo to pripomoglo k bolj stabilnemu finančnemu sistemu, kjer bodo potrošniki bolje zaščiteni in informirani.

Krediti po novem: Priložnosti in izzivi za finančne institucije

Nove regulative na področju kreditiranja predstavljajo tako priložnosti kot izzive za finančne institucije. Na eni strani so banke in druge finančne organizacije soočene s potrebo po preoblikovanju svojih poslovnih modelov, da bi se prilagodile novim pravilom. Uvedba strožjih meril za ocenjevanje kreditne sposobnosti lahko pomeni zmanjšanje števila odobrenih kreditov, kar bi lahko vplivalo na njihovo dobičkonosnost. Vendar pa prav te spremembe ponujajo možnost za inovacije. Finančne institucije bodo morale razviti nove produkte, ki bodo skladni s spremenjenimi regulativami in bodo lahko zadovoljili potrebe potrošnikov v novem okolju.

Krediti po novem spodbujajo tudi večjo preglednost in zaupanje potrošnikov, kar lahko prinese dolgoročne koristi.

Banke, ki bodo uspešno implementirale te spremembe in ponudile jasne, pravične pogoje, bodo lahko pridobile konkurenčno prednost na trgu. Pomembno bo, da se finančne institucije osredotočijo na izobraževanje potrošnikov o novih možnostih in pogojih zadolževanja, kar bo pomagalo krepiti zaupanje in zvestobo strank.

Poleg tega lahko nova regulativa spodbuja sodelovanje med različnimi finančnimi akterji pri razvoju alternativnih oblik financiranja, ki bodo ustrezale zahtevam novega tržnega okolja. Ključnega pomena bo, da se finančne institucije prilagajajo hitro in učinkovito, saj bodo tiste, ki bodo prve uspešno navigirale spremembe, najverjetneje izkoristile največ priložnosti in zmanjšale potencialne izgube. Na dolgi rok bodo morali vsi akterji v finančnem sektorju sodelovati pri ustvarjanju bolj stabilnega in trajnostnega kreditnega sistema.

Analiziramo, kako se banke in druge finančne institucije prilagajajo novim pravilom na trgu kreditov

Nove regulative na področju kreditiranja predstavljajo pomemben izziv za banke in druge finančne institucije, ki morajo prilagoditi svoje procese in strategije, da bi zagotovile skladnost z novimi pravili. Ena izmed glavnih sprememb je uvedba strožjih zahtev za ocenjevanje kreditne sposobnosti, kar pomeni, da morajo institucije nadgraditi svoje sisteme za analizo tveganj in preverjanje sposobnosti vračila posojil pri svojih strankah. To zahteva znatne naložbe v tehnologijo in usposabljanje zaposlenih, kar lahko na kratki rok poveča stroške poslovanja.

Kljub temu Krediti po novem predstavljajo tudi priložnost za uvedbo inovativnih finančnih produktov, ki so bolj prilagojeni potrebam potrošnikov in novim tržnim razmeram.

Finančne institucije se morajo osredotočiti na razvoj bolj personaliziranih storitev in produktov, ki lahko zadovoljijo različne segmente trga, kar bo ključnega pomena za ohranjanje konkurenčnosti. Poleg tega lahko nove regulative spodbudijo k boljšemu sodelovanju med institucijami pri izmenjavi informacij in praks, kar bo pripomoglo k večji učinkovitosti in boljšemu obvladovanju tveganj.

Za uspešno prilagoditev novim pravilom bo potrebno tudi intenzivno izobraževanje in ozaveščanje potrošnikov o spremembah in njihovih vplivih na dostopnost in uporabo kreditov. Banke bodo morale vzpostaviti odprto komunikacijo s strankami, da bi zagotovile razumevanje novih produktov in pogojev. Na dolgi rok lahko te spremembe prispevajo k večji stabilnosti in trajnosti finančnega sistema, kjer bodo potrošniki bolje zaščiteni in bolj informirani o svojih finančnih odločitvah. Prilagodljivost in sposobnost sprejemanja novih tehnoloških in poslovnih praks bosta ključni za uspeh finančnih institucij v tem dinamičnem okolju.

Izjave zadovoljnih uporabnikov

Želim pohvaliti zares profesionalen pristop in storitev, ki sem je bil deležen pri vas. Na izplačilo posojila nisem dolgo čakal. Vaš denar me je rešil dolgoletnih dolgov.

Jože U, Ljubljana

Brez dvoma ste eni najboljših na spletu. Kadarkoli sem se obrnila na vas, me niste nikoli zavrnili. Mirno spim, ker vem da mi boste finančno vedno pomagali.

Helena S, Kranj

Na začetku sem iskreno dvomil v to ali naj vam verjamem ali ne. Dokazali ste, da stojite za svojimi besedami, jaz pa sem vas v zahvalo priporočil svojim prijateljem.

Andrej J, Portorož

FAQ

Pogosta vprašanja za hitro posojilo

Kaj je hitro posojilo?
Hitro posojilo je finančna storitev, ki je na voljo strankam na maksimalno 12 obrokov s pripadajočimi stroški. Značilnost hitrih posojil so; hitro izplačilo, minimalna dokumentacija in pogoji za odobritev.
Ali lahko hitro posojilo dobim na roke?
Odgovor je ne! Hitro posojilo se izplačuje izključno z računa na račun. Zato je potrebno imeti veljaven tekoči račun na banki z rednimi prejemki (plača ali pokojnina).
Ali lahko dobim hitro posojilo, če nisem prijavljen v Sloveniji?
Do hitrega posojila so upravičeni samo državljani Slovenije s prijavljenim prebivališčem in naslovom na področju Slovenije.
Kaj če ne zmorem odplačevati obrokov?

V primeru da se znajdete v situaciji zaradi katere ne bi več zmogli odplačevati rednih mesečnih obrokov, vas prosimo, da se čim prej oglasite našemu oddelku za obračune, da bi lahko skupaj poiskali rešitev in vam pomagali odplačati preostale obroke, saj bi v nasprotnem primeru lahko prišlo do dodatnih stroškov.

faq